کشف انبار احتکار برنج در بویین میاندشت

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از کشف بیش از شش تن برنج احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمزه بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بویین میاندشت در راستای مقابله با احتکار کالاهای اساسی و برخورد با مخلان نظام اقتصادی، با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار برنج در یکی از انبارهای شهرستان مطلع شدند و سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی انبار مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی از این مکان بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت خاطرنشان کرد: در جریان این بازرسی شش تن و ۷۰ کیلوگرم انواع برنج که به صورت غیرقانونی نگهداری می‌شد، توسط مأموران کشف شد.

بهرامی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای احتکار شده را سه میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: پیش از این مأموران انتظامی این شهرستان که در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری مستقر بودند به یک سواری پژو ۴۰۵ با سه سرنشین مشکوک می‌شوند و به راننده ماشین برای بررسی دستور ایست می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت تاکید کرد: پس از متوقف شدن خودرو و طی بررسی دقیق مأموران پلیس مشخص شد شخصی در کف خودرو با دست و پا و دهان بسته افتاده است و برای مخفی کردن وی از دید پلیس صورت او را با کاپشن و لباس پوشانده بودند.

بهرامی گفت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد طی یک اختلاف مالی و خرید و فروش سکه‌های تقلبی در استان دیگر، سه سرنشین این خودرو به عنوان خریدار اقدام به ربایش این فرد کرده بودند که با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران انتظامی دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۲۶۴ سکه تقلبی از خودروی توقیفی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 712394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.