انتقال ۳۱۲ مصدوم حوادث جوی و جاده‌ای به مراکز درمانی

مسئول مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر از انتقال ۳۱۲ نفر از مصدومان حوادث جوی و جاده‌ای در یک هفته گذشته توسط ناوگان هلال احمر به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، حسین درخشان با اشاره به فعالیت‌های امدادی هلال احمر در یک هفته گذشته، اظهار کرد: از تاریخ هجدهم تا بسست و پنجم آذر ماه سال جاری ۶۸۱ مأموریت توسط نیروهای هلال احمر انجام و به ۱۸۱۱ نفر امدادرسانی شد.

وی افزود: در این مأموریت‌ها ۳۶۶ نفر نجات پیدا کردند که ۳۱۲ نفر از این نجات یافتگان برای درمان تخصصی به مراکز بیمارستانی منتقل شدند، همچنین ۲۷۰ نفر از مصدومان این حوادث سرپایی درمان شدند.

مسئول مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در این بازه زمانی ۶۷ مأموریت نجات تخصصی برای نجات گرفتارشدگان در حوادث جاده‌ای انجام که در این عملیات‌ها نیز ۱۲۴ نفر از مصدومان در سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان در خواست می‌شود تا در روزهای برفی و بارانی از صعود به ارتفاعات پرهیز و از ترددهای غیرضروری در جاده‌های برون شهری خودداری کنند.

کد خبر 712386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.