تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع شهدای گمنام در مشهد اعلام شد

سرپرست پلیس راهور مشهد گفت: تمهیدات ترافیکی و حمل‌و نقلی ویژه مراسم تشییع شهدای گمنام برنامه‌ریزی و روز یکشنبه در مسیر میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، سرهنگ سید رضا اسدنژاد امروز _شنبه بیست و پنج آذر_ اظهار کرد: فردا بیست‌وششم آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم تشییع شهدای گمنام از میدان شهدا به حرم مطهر رضوی از ساعت ۹:۰۰ آغاز می‌شود، از این رو و به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم تشییع ۱۲ شهید گمنام و مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) محدودیت و ممنوعیت تردد در این مسیر با توجه به حجم جمعیت برنامه ریزی و اعمال خواهد شد.

وی افزود: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و دستور شهردار مشهد، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در تمام خطوط اتوبوسرانی روز یکشنبه بیست‌وششم آذر مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به صورت صلواتی انجام می‌شود.

سرپرست پلیس راهور مشهد خاطرنشان کرد: در صبح روز شهادت و در راستای تسهیل حضور زائران و عزاداران در اجتماع عظیم فاطمیون و تشیع پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام، ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از سطح شهر به عرصه میدان شهدا سرویس دهی خواهند کرد.

بهرام نکاحی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد نیز گفت: در راستای تسهیل دسترسی زائران به حرم مطهر رضوی، سرویس‌دهی خطوط یک و دو مترو روز یکشنبه بیست‌وششم آذر به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: سرویس‌دهی مترو فردا از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ رایگان خواهد بود و با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در این روز، سرفاصله زمانی رسیدن قطارها در خط دو از ۱۲ دقیقه به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 712378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.