حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مراسم یادمان یاس کبود

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور بازدید از یادمان یاس کبود و بررسی ظرفیت های گردشگری و تاریخی شهرستان خفر، به این شهرستان در استان فارس سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس صبح امروز_ شنبه بیست و پنجم آذر_ دقایقی پیش سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همراهی محمد هادی ایمانیه استاندار فارس وارد شهرستان خفر شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ابتدای ورود به شهرستان خفر مورد استقبال رسمی فرماندار، امام جمعه شهرستان، نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین این شهرستان قرار گرفت.

گفتنی است استاندار فارس در این سفر ابتدا همراه با وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری شهرستان خفر را بررسی می‌کند و سپس از نمایشگاه و یادمان یاس کبود بازدید خواهد کرد و در بخش دیگر سفر یک روزه خود، به صورت میدانی میزان پیشرفت اجرای نهضت ملی مسکن شهر خاوران با بررسی می‌کند و همچنین در جلسه شورای اداری شهرستان شرکت خواهد کرد.

بازدید از مجتمع گردشگری مروارید فارس، مدرسه و مسجد خان شیراز، قدمگاه و موزه جهرم از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان فارس است.

کد خبر 712362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.