ارزش برج‌های دوقلو شهرکرد یک هزار میلیارد تومان است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه فروش برج‌های دوقلو با موافقت اعضای شورای اسلامی شهرکرد مصوب شده است، گفت: کارشناسان‌ ارزش این پروژه را نزدیک به یک هزار میلیارد تومان اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، مصطفی حیدری امروز- شنبه بیست و پنجم آذر_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شهرکرد که با حضور مدیرعامل و معاونین بانک سپه چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار کرد: طی کارشناسی جدید، پروژه برج دوقلوی کوه نور و دریای نور شامل عرصه، اعیان، هزینه‌های صدور پروانه، آماده‌سازی زمین و تغییر کاربری برخی طبقات به مزایده گذاشته و به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه بانک‌های استان باید تلاش کنند تا در کنار مجموعه مدیریت شهری به شهروندان خدمات ارائه دهند، افزود: تداوم این همکاری‌ها و توسعه بیش از پیش توان مکمل شهرداری‌ها و بانک‌ها، همواره مورد تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکرد است.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد ادامه داد: ارتباط دوسویه بانک‌ها و شهرداری باعث بهینه‌سازی و ارتقای سطح رفاه و خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان می‌شود.

حیدری اضافه کرد: طی سال‌های اخیر شورای اسلامی شهر مرکز استان با فروش پروژه برج دوقلوی کوه نور و دریای نور موافق بوده است، اما کارشناسی جدید موجب شد تا شورای دوره ششم شهر سیاست خود را مبتنی بر فروش پروژه با وضع موجود و مطابق با قوانین و ضوابط شهرداری قرار دهد.

وی تاکید کرد: فروش برج‌های دوقلو با اکثریت آرا اعضای این دوره شورای اسلامی شهرکرد هم مصوب شده است و کارشناسان ارزش این پروژه را نزدیک به یک هزار میلیارد تومان تخمین زده‌اند.

کد خبر 712353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.