۴ وزیر به کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌روند

در هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی به‌منظور بررسی طرح‌ها و لوایح‌، همچنین سؤال از برخی وزرای دولت، تشکیل جلسه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، این هفته کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی برای بررسی طرح‌ها و لوایح، همچنین سوال از برخی وزرای دولت تشکیل جلسه خواهند داد.

جلسه کمیسیون اصل ۹۰ با حضور وزیر صمت، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بررسی تکمیل سامانه جامع تجارت و اجرای تکالیف قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار خواهد شد.

در ضمن جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی و بازدید از نمایشگاه روایت تحول، دستاوردهای علمی، فرهنگی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با دعوت از سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، دیوان محاسبات کشور، شورای نگهبان، هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون اجتماعی نیز برگزار می‌شود.

در این هفته جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی آخرین تحولات منطقه و چگونگی کنشگری جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نشست مشترک با هیئتی از مسئولان کشوری و لشکری عمان، بررسی فرسودگی و آلایندگی ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری با حضور کارشناس مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در کمیسیون امور داخلی و شوراها نیز برگزار می‌شود.

همچنین بررسی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزیر نیرو در کمیسیون‌های انرژی و کشاورزی، نشست مشترک اعضای کمیسیون بهداشت و درمان با معاون اول رئیس جمهور، ارائه گزارش وزیر صمت درباره تأمین و تجهیز ناوگان حمل‌ونقل به کمیسیون عمران، پاسخ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به تعدادی از نمایندگان در کمیسیون فرهنگی، ادامه بررسی طرح تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها با حضور وزارت امور اقتصادی و دارایی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی از دیگر برنامه‌های کمیسیون‌ها است.

کد خبر 712327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.