۲ انبار در پایتخت طعمه حریق شد +عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: دو انبار بزرگ با سقف‌های شیروانی طعمه حریق شد، در این حوادث تلفات و مصدوم نداشتیم.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه بزرگ تولید تشک در بزرگراه آزادگان خیابان پیروزی ساعت ۷:۳۱ امروز_ شنبه بیست و پنجم آذر_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: سه ایستگاه با امکانات کامل تانکرهای آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

۲ انبار در پایتخت طعمه حریق شد +عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: انبار یک هزار متری که محل نگهداری تشک‌های خوشخواب و حجم زیادی از تشک‌های تولید شده و مواد اولیه‌ای این کار که بیشتر ابر و اسفنج و پارچه و شامل مواد قابل اشتعال بود، آتش‌سوزی رخ داده است.

وی ادامه داد: سقف انبار ناایمن و به دلیل وقوع حریق مواد قابل اشتعال نیز شعله‌ور شده بود، به طوری که دود آتش از فواصل دور قابل رؤیت بود، آتش‌نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و عملیات را آغاز کردند و شعله‌زنی انجام و مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل شدند، از سرایت آتش به اطراف جلوگیری، مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

۲ انبار در پایتخت طعمه حریق شد +عکس

انبار نگهداری شیشه و جام در پایتخت طعمه حریق شد

ملکی گفت: آتش‌سوزی در یک انبار یک کارگاه در خیابان خیام جنوبی قبل از خیابان مختاری ساعت ۸:۲۳ به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد، سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل اعزام و آتش‌نشانان در مدت زمان دو دقیقه در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: سه باب مغازه و کارگاه با کاربری فروش و انبار نگهداری شیشه و آینه و جام با وسعت ۲۳۰ متر که سقف شیروانی داشت، دچار حریق شده و آتش به سقف‌ها سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه مشغول بریدن سقف‌ها شدند و از گسترش و سرایت بیشتر به سایر قسمت‌ها جلوگیری شد و مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

۲ انبار در پایتخت طعمه حریق شد +عکس

کد خبر 712292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.