علت آتش‌سوزی در سیتی‌سنتر چه بود؟+ عکس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش‌سوزی در سیتی‌سنتر اصفهان خبر داد و گفت: علت آتش‌سوزی در این مجموعه تجاری عدم رعایت اصول ایمنی در یکی از رستوران‌های این مجموعه بوده است.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره آتش‌سوزی و دودگرفتگی شدید در مجموعه تجاری سیتی‌سنتر اظهار کرد: این حادثه امروز _جمعه بیست‌وچهارم آذر_ حدود ساعت ۱۹:۰۰ رخ داده است.

وی ادامه داد: آتش و دود شدیدی از کانال هود یکی از رستوران‌های در حال فعالیت در مجموعه سیتی سنتر بیرون می‌زند، چرا که هود این رستوران چربی‌زدایی نشده بوده است و هنگام فعالیت نیروهای رستوران مذکور، آتش‌سوزی رخ می‌دهد و آتش از کانال هود بیرون می‌زند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشته است، گفت: عوامل آتش‌نشانی بسیار سریع به محل حادثه اعزام و آتش‌سوزی کنترل شده، همچنین بلافاصله هواکشی برای تخلیه دود شدید توسط عوامل آتش‌نشانی انجام شده است.

وی درباره علت وقوع حادثه مذکور در سیتی‌سنتر افزود: علت وقوع آتش‌سوزی در این مجموعه تجاری رعایت نکردن اصول ایمنی و بی‌احتیاطی در یکی از رستوران‌های در حال فعالیت سیتی‌سنتر بوده است.

علت آتش‌سوزی در سیتی‌سنتر چه بود؟+ عکس

علت آتش‌سوزی در سیتی‌سنتر چه بود؟+ عکس

کد خبر 712245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.