حماس تفکری نابودنشدنی است

امام جمعه هرسین با بیان اینکه حماس از بین رفتنی نیست چرا که حماس یک تفکر است و از بین نمی‌رود، به وتوی قطع‌نامه آتش‌بس در فلسطین توسط آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته _ بیست و چهارم آذرماه، شهرستان هرسین با اشاره به تحولات منطقه و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی پس از طوفان الاقصی اهدافی را برای جبران این شکست تعیین کرد ولی در نهایت به هیچیک از این خواسته‌ها نرسید و در ادامه آنچه که نمی‌خواست محقق شد.

وی افزود: این یک واقعیت است که نابودی و بقای رژیم صهیونیستی به این جنگ بستگی دارد و دولت آمریکا اگرچه دل خوشی از نخست وزیر این رژیم ندارد ولی برای در پیش داشتن انتخابات و جلب حمایت صهیونیست‌ها مجبور به حمایت است.

امام جمعه شهرستان هرسین با بیان اینکه حماس از بین رفتنی نیست چرا که حماس یک تفکر است و از بین نمی‌رود، به وتوی قطع‌نامه آتش‌بس در فلسطین توسط آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد.

وی افزود: اگر کسی ذره‌ای انسانیت داشته باشد و این صحنه‌ها را ببیند به وحشی‌گری رژیم صهیونیستی و آمریکا پی می‌برد به این معنا که شما دزد را رها کنید و دنبال دزد بگردید.

حجت‌الاسلام رضایی گفت: دشمنان نظام سال گذشته به بهانه حمایت از زنان فتنه‌ای برپا کردند ولی هزاران زن و کودک را در غزه قتل عام می‌کنند.

وی افزود: در سکوت ذلیلانه برخی از حکام عربی رژیم صهیونیستی دست به این جنایات می‌زند ولی این جنایات در تاریخ خواهد ماند.

امام جمعه هرسین با اشاره به مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهرستان هرسین، گفت: در واقع ما مهمان شهدا هستیم و ما بر سر سفره این عزیزان نشسته‌ایم.

وی عنوان کرد: امنیت امروز را مدیون این شهدا هستیم و البته مفتخر هستیم که بر سر سفره پر از خیر و برکت این عزیزان باشیم.

حجت‌الاسلام رضایی افزود: پیام و توقع شهدا از ما این است که اول از ولی فقیه تبعیت کنیم که این امر نشانه بصیرت و دوراندیشی شهدا است و این سرلوحه وصیت‌نامه آن‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا درسی هم برای مسئولان ما دارند آن‌ها وقتی می‌خواستند معبری را باز کنند حتی به قیمت فدا کردن جان خود این کار را انجام می‌دادند و با کمترین امکانات بزرگترین کارها را انجام می‌دادند.

امام جمعه هرسین اظهار داشت: به بنیاد شهید استان و شهرستان پیشنهاد می‌کنیم نسل امروز را با شهدا آشنا کنند و شهدا را به تصویر بکشند چه اینکه در همین شهر شهدایی داریم که حماسه‌ها آفریدند.

کد خبر 712214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.