آمریکا از درون در حال زوال است

امام جمعه سمیرم گفت: دنیا مقابل آمریکا ایستاده و آمریکا از درون به جان هم افتاده‌اند و رو به زوال و در حال فروپاشی است .

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز_ جمعه بیست‌وچهار آذر ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم، ضمن تسلیت دهه فاطمیه اظهار کرد: در ابعاد بین‌المللی امروز دنیایی را می‌بینم که قانون جنگل بر آن حاکم است و قانون وتویی که تمام کشورهای جهان یک طرف ایستاده‌اند ولی رئیس جنگل که ادعای ریاست و حق وتو دارد یک طرف ایستاده است.

وی افزود: ما از قانون جنگل و حق وتو ناراحتیم ولی از یک چیز خوشحالیم، این‌که بعد از سال‌ها و با فشار کشورها و افکار جهانی که نتیجه خون کودکان غزه است؛ رئیس سازمان بین‌الملل از ماده ۹۹ این قانون استفاده کرد و برای غزه جلسه اضطراری تشکیل داده است.

امام جمعه سمیرم عنوان کرد: در این جلسه قعطنامه‌ای بر علیه رژیم منحوس و غاصب اسرائیل نوشتند که یک کشور آن را وتو کرد و این نباید برای ما ناراحت کننده باشد چرا که یک کشور که خود را رئیس این جنگل می‌داند این بار نه مقابل ۱۳ کشور بلکه مقابل صدها کشور و میلیون‌ها آدم آزاده ایستاده است و این پیروزی مردم و بچه‌های غزه است.

وی ابراز کرد: دنیا مقابل آمریکا ایستاده و آمریکا از درون به جان هم افتاده‌اند و رو به زوال و در حال فروپاشی است.

حجت‌الاسلام دیانی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به روسیه عنوان کرد: حاج قاسم نیز یک سفر به روسیه داشت و بساط داعش را در منطقه جمع کرد؛ ان‌شاءالله سفر ریاست جمهوری هم منجر به جمع شدن بساط اسرائیل باشد.

وی در ادامه گفت: مدتی است مردم از قضیه چای دبش ناراحت هستند و می‌گویند چرا زودتر جلوی آن گرفته نشد و چرا رسانه‌های دولت قبل آن را فریاد می‌زنند؟ تنها با یک بیت شعر می‌توان گفت: «گر حکم شود که دزدی گیرند، مستان چه بلند و پست گیرند، عشق تو چو در میان افتاد، در شهر هر آنچه هست گیرند.»

رسانه‌های منتسب به دولت قبل بدانند که اگر بگیرند آن‌ها هم به دام می‌افتند و مردم با ایستادگی خودشان جلوی بقیه هم خواهند گرفت و به جد از مسؤولان شهرستانی، استانی و کشوری می‌خواهیم جلوی این فسادها را بگیرند.

وی ضمن تشکر از حضور گسترده و پرشور مردم سمیرم در مراسم تشیع شهدای گمنام اذعان کرد: مردم باصفا و با روحیه معنوی سمیرم از پیکر پاک شهدای گمنام استقبال و میزبانی خوبی کردند و در هوای سرد حضور پیدا کردند و دین و وظیفه خود را خوب ادا کردند و امسال فاطمیه پرباری در کوچه پس کوچه‌های سمیرم، منازل، حسبنیه‌ها و مساجد برگزار شد و از منبرها پرمحتوا استفاده شد ان‌شاءالله خود حضرت فاطمه به زندگی شما نگاه ویژه کند.

حجت‌السلام حسین دیانی از مردم خواست تا در طرح ملی غربال‌گری دیابت و فشار خون که به صورت رایگان از طرف وزارت بهداشت به صورت رایگان برای مردم اجرا می‌شود و خدمت رسانی می‌کند شرکت کنند.

کد خبر 712199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.