جبهه مقاومت هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: جبهه مقاومت با طوفان‌الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و با حمله غافلگیرکننده خود تا عمق رژیم صهیونیستی نفوذ کرد که این دستاورد بزرگی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات امروز _جمعه بیست‌وچهارم آذر_ در اجتماع «جمعه‌های خشم» که در مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد اظهار کرد: این روزها شاهد تلخ‌ترین تراژدی بشری در شهر غزه هستیم که با حمایت قدرت‌های استکباری و در رأس آنها آمریکای جنایتکار صورت می‌گیرد.

وی افزود: بیش از دو ماه است که بالغ بر ۲۰ هزار کودک، نوجوان و زن و مرد در غزه به خاک خون کشیده شده‌اند که وظیفه قرآنی، شرعی و انسانی ما حکم می‌کند از مظلومان دنیا در هر جای عالم حمایت کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در قرآن کریم هیچ قومی به اندازه قوم یهود از طرف خدا سرزنش نشده‌اند که با صفاتی همچون حرص و طمع، سنگدل، خون‌آشام و فتنه‌گر توصیف شده‌اند.

حجت‌الاسلام سادات با بیان اینکه در طول تاریخ بیشتر جنایات‌ها را یهودیان رقم زده‌اند، ادامه داد: رژیم صهیونیستی هیچ اعتقادی به خدا و آموزه‌های دینی حضرت موسی ندارد و مکتب‌های انحرافی همچون مارکس و فروید نیز که بشریت را به سمت انحطاط برده از یهودیان نشأت گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز سازمان‌های بین‌المللی همچون شورای امنیت سازمان ملل، فائو، یونسکو و بانک جهانی زیر سیطره یهود اداره می‌شوند و اکثر کمپانی‌های فیلمسازی نیز در زیر دست آنها فعالیت می‌کنند که خشم، شهوت و ترس را در دنیا ایجاد می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان به شکل‌گیری افسانه هلوکاست نیز پرداخت و گفت: قریب به ۹۰ سال پیش این قوم ملحد با حمایت انگلیس و آمریکا و کشورهای استکباری در قلب جهان اسلام در بیت‌المقدس اسکان یافت و نطفه نامشروع رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام کاشته شد که امروز با جنایات خود روی تاریخ را سیاه کرده است.

حجت‌الاسلام سادات به ظلم و جنایت‌های رژیم صهیونیستی از چند دهه گذشته تاکنون علیه مردم بی‌گناه غزه اشاره کرد و افزود: طوفان الاقصی در راستای مرگ با عزت بهتر از مرگ تدریجی با ذلت بود که شکل گرفت تا حق مردم مظلوم فلسطین را از رژیم غاصب اسرائیل بگیرد.

وی تاکید کرد: جبهه مقاومت با طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و با حمله غافلگیرکننده خود تا عمق رژیم صهیونیستی نفوذ کرد که این دستاورد بزرگی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: وظیفه دینی، شرعی و انسانی ما حکم می‌کند که در هرجایی صدای مظلومی را شنیدیم از او حمایت کنیم که امروز جنایات اسرائیل را به شدت محکوم می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، در ادامه نمازگزاران سنندجی با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان داده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

کد خبر 712181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.