حق وتو مصداق بارز قانون جنگل است

امام جمعه بادرود گفت: حق وتو مصداق بارز قانون جنگل است، قانون ظالمانه‌ای که درست در جایی که پای بازدارندگی اشغالگران و جنایتکاران به میان می‌آید، توسط پنج عضو شورای امنیت خصوصاً آمریکا به کار گرفته می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام علی اصغر عقیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: زندگی جهادی فاطمه زهرا (س) بسیار عظیم و فوق‌العاده و بی‌نظیر است و یقیناً در ذهن بشر یک نقطه درخشان و استثنایی است.

امام جمعه بادرود گفت: زندگی فاطمه زهرا (س) اگر چه کوتاه بود اما این زندگی از جهت جهاد و مبارزه و تلاش و کار انقلابی و صبر انقلابی و درس و فراگیری و آموزش به این و آن و سخنرانی و دفاع از نبوت و امامت و نظام اسلامی دریای پهناور از تلاش و مبارزه و کار و در نهایت هم شهادت است.

وی با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: در این وحدت تلاش می‌شود جامعه اسلامی پیشرفته مستقل ایجاد شود که باید دانشجو و طلبه، حوزه و دانشگاه، روحانی و روشن‌فکر تحصیل‌کرده، در کنار هم به سمت یک هدف حرکت کنند.

عقیلی با اشاره به پیام‌های وتوی قطعنامه شورای امنیت گفت: وتو مصداق بارز قانون جنگل است؛ قانون ظالمانه‌ای که بیش از ۷۰ سال، درست در جایی که پای بازدارندگی اشغالگران و جنایتکاران به میان می‌آید، توسط پنج عضو شورای امنیت خصوصاً آمریکا به کار گرفته می‌شود.

خطیب جمعه بادرود با اشاره به حملات سنگین رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه خاطرنشان کرد: تاکنون بارها در راستای محکومیت این رژیم جعلی و توقف حملات جنگی علیه مردم غزه پیش‌نویس‌های متعددی در شورای امنیت سازمان ملل مطرح شده اما آمریکایی‌ها با استفاده از حق وتو مانع از این اقدام شده‌اند.

وی اظهار داشت: این اقدام آمریکا موجب خشم بیشتر افکار عمومی از صهیونیست‌ها و تشدید نفرت جهانی از ایالات متحده آمریکا خواهد شد.

کد خبر 712177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.