لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی بر اثر بارش برف

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: برف و باران محورهای مختلف این استان را امروز همراه با لغزندگی جاده‌ها، مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی در مسیرهای کوهستانی فرا گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، جعفر شهامت امروز _جمعه بیست‌وچهارم آذرماه_ اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف سطح مناطقی از جاده‌های اصلی استان در مسیرهای مشهد- قوچان، بردسکن - سبزوار و درگز - قوچان را لغزنده کرده است.

وی گفت: بارش باران نیز تردد در جاده‌های خواف، احمدآباد، فریمان، سرخس، زاوه، تربت حیدریه، گناباد، نیشابور، تایباد، درگز و قوچان را تحت تأثیر قرار داده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان داشت: مه گرفتگی نیز دید افقی رانندگان در جاده مشهد-کلات در محدوده گردنه گوجگی، مشهد-سرخس در محدوده گردنه مزداوند و جاده تربت جام - صالح آباد و بزرگراه باغچه- نیشابور در محدوده گردنه شریف آباد را محدود کرده است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی، باران و برف که از دیروز در برخی مناطق استان آغاز شده بود، امروز نیز ادامه دارد، بارش باران در مناطق جنوبی خراسان رضوی با احتمال آبگرفتگی همراه است.

کد خبر 712161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.