مربی شمس‌آذر: طلسم نبردن در خانه را باطل کردیم

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: امشب بعد از مدت‌ها موفق به باطل کردن طلسم نبردن در خانه شدیم و به نخستین پیروزی خانگی شمس‌آذر رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مهرداد کریمیان (به خاطر محرومیت سعید دقیقی سرمربی تیم) شامگاه -پنج‌شنبه بیست‌وسوم آذرماه- در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین که در میکسدزون ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: امشب بعد از مدت‌ها موفق به باطل کردن طلسم نبردن در خانه شدیم و به نخستین پیروزی خانگی شمس‌آذر رسیدیم.

وی با بیان اینکه سعید دقیقی با برنامه‌ریزی‌های خود وضعیت مناسبی برای حضور قدرتمندانه شمس‌آذر در لیگ برتر مهیا کرده است، گفت: شرایط این بازی به نحوی بود که باید رتبه شمس‌آذر در لیگ برتر را به هر قیمتی حفظ می‌کردیم و با وجود موقعیت‌های گلزنی حریف در پایان پیروز این مصاف خانگی با حریف مازندرانی شدیم.

مربی شمس‌آذر در ادامه سخنان خود با ذکر اینکه در دیدار با نساجی قائمشهر بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم، اضافه کرد: علت ایجاد فشار ما هم کیفیت بالای حریف مازندرانی بود که حملات خوبی هم روی دروازه ما ایجاد کرد.

کریمیان علت حضور تیم فوتبال نساجی در قعر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر را فشار ناشی از مسابقات جام قهرمانان آسیا دانست و تصریح کرد: با این همه امروز مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم و چون حاکم بازی بودیم، سه امتیاز کامل بازی را دشت کردیم.

وی با اشاره به بازی هفته‌های آتی تیم خود در چارچوب لیگ برتر فوتبال ایران ادامه داد: از فردا خود را برای بازی با تیم خوب صنعت نفت آبادان آماده می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با تمرینات مناسب و پیروزی در برابر این تیم زحمت‌کش و سخت‌کوش از پله نهم جدول هم بالاتر برویم.

کد خبر 712111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.