آخرین آمار شهدای غزه/ صهیونیست‌ها ۱۸۷۸۷ نفر را به شهادت رسانده‌اند

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین با بیان اینکه شمار شهدای غزه به ۱۸ هزار و ۷۸۷ نفر و تعداد افراد زخمی به ۵۰ هزار و ۸۹۷ نفر رسیده است، گفت: رژیم صهیونسیتی بیمارستان کمال عدوان را به پادگان و مقر عملیات‌های نظامی خود تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه خبر داد که در ساعات گذشته، ۱۷۹ نفر در این شهر به شهادت رسیده‌اند و ۳۰۳ نفر هم زخمی شده‌اند.

القدره با اشاره به اینکه از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، شمار شهدای غزه به ۱۸ هزار و ۷۸۷ نفر و تعداد افراد زخمی به ۵۰ هزار و ۸۹۷ نفر رسیده است، گفت: رژیم صهیونسیتی بیمارستان کمال عدوان را به پادگان و مقر عملیات‌های نظامی خود تبدیل کرده است.

خبرگزاری شهاب به نقل از این مسئول فلسطینی گزارش داد که رژیم صهیونیستی ۷۰ نفر از کادر درمان را بازداشت کرده است و بیم آن وجود دارد که این رژیم، سناریوی قطع آب و برق را در بیمارستان «العوده» هم اجرایی کند.

وی با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای کوچاندن اجباری مردم غزه، گفت: وضعیت بیمارستان‌های جنوب غزه، به مراتب بدتر است، حملات رژیم صهیونسیتی به سیستم بهداشت غزه، به شهادت ۳۰۰ نفر از کادر درمان منجر شده است.

القدره در پایان از همه کشورها و نهادهای بین‌المللی خواست در شمال غزه بیمارستان صحرایی برپا کنند تا جان افراد زخمی و بیمار نجات پیدا کند.

کد خبر 712078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.