اجرای طرح انضباط بخشی ترافیکی در لرستان

رئیس پلیس راهور استان از اجرای طرح انضباط بخشی ترافیکی با محوریت برخورد با موتورسیکلت های متخلف درلرستان خبرداد و گفت: برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و اهدای کلاه ایمنی به رانندگان قانون‌مدار از اهداف اصلی این طرح است.

سرهنگ کریم فاخری رئیس پلیس راهور لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان در تشریح این طرح، اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح انضباط ترافیکی در سطح کشور اجرایی می‌شود و تمامی شهرهای کشور با توجه به ابلاغیه شامل طرح هستند.

وی افزود: تمام تلاش پلیس در اجرای این طرح با همکاری سایر دستگاه‌های شهرستان کاهش حوادث رانندگی و رقم خوردن رانندگی بدون حادثه برای همشهریان است.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه بی نظمی‌های اجتماعی و تخلفات راهنمایی و رانندگی انضباط شهری را برهم می‌زند لذا این طرح در سطح شهرهای استان با استعداد صد درصد پرسنل صف و ستاد راهنمایی و رانندگی اجرایی شده و از شنبه بیست‌وپنجم آذرماه جاری مجدداً پیگیری می‌شود.

سرهنگ فاخری خاطر نشان کرد: در اجرای طرح انضباط اجتماعی و ترافیکی، با رانندگان وسایل نقلیه موتوری که در معابر عمومی و در زیر تابلوهای مطلقاً ممنوع و حمل با جرثقیل موجب اختلال در آمد و شد و سد معبر سلب آسایش عمومی می‌شوند ضمن اعمال قانون خودرو توسط مأموران راهور به پارکینگ انتقال می‌یابند و ترخیص آنها تابع مقررات ترخیص (مفاصا حساب، پرداخت خلاقی در اداره اجراییات و رفع شکایت) خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان، با بیان اینکه تابلوهای حمل با جرثقیل در هسته مرکزی شهر خرم آباد از چهارراه بانک- خیابان امام حد فاصل چهارراه بانک تا میدان شهدا و میدان شهدا تا پل شهدا (شهدای شرقی) و پل شهدا و سه راه مطهری تا سه راه کاشانی نصب است تصریح کرد: برای اجرای هر چه بهتر طرح انضباط ترافیکی ۱۰ دستگاه یدک کش با سرنشینی مأمورین انتظامی و یدک کشان بنیاد تعاون را در حوزه استحفاظی شهر خرم آباد فعال کرده‌ایم.

سرهنگ فاخری ادامه داد: از همشهریان تقاضامندیم خودرو را در جای ایمن پارک کنند که شامل مشکلات ترخیص و توقیف خودرو نشوند. با توجه به اینکه انضباط ترافیکی در سطح حوزه استحفاظی از اولویت‌های ماست و به صورت مستمر این طرح اجرایی می‌شود انتظار داریم میهمانان و همشهریان قوانین را رعایت کنند.

کد خبر 712076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.