تخصیص ۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی ۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری به استان تخصیص داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده امروز _پنجشنبه، بیست و سوم آذر_ در هفتمین نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جلسه با معاون اجرایی رئیس جمهور، اظهار کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر دور اول رئیس جمهور به استان به‌زودی تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: با تخصیص این میزان اعتبار مجموعه اعتبارات اختصاص یافته سفر دور اول رئیس جمهور به استان به ۹۱ درصد می‌رسد، بنابراین دستگاه‌ها تعهدات خود در سفر دور اول دولت را کنترل و مورد بررسی قرار دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده اعتبارات تخصیص یافته سفر دور اول دولت به استان در حال تکمیل و بسته شدن است و در صورتی که اعتبارات اداره‌ای تخصیص پیدا نکرده است موضوع از طریق وزارتخانه پیگیری شود.

احمدزاده خطاب به دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان با بیان اینکه ابتدای سال‌جاری زمان را از دست دادیم، تصریح کرد: پول‌های خوبی وارد استان شده و روند احداث پروژه‌های عمرانی در استان سرعت داده شود و این موضوع به تمام فرمانداران نیز اعلام گردد.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی اعتبارات را از تهران پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: تلاش و پیگیری استانی برای جذب اعتبارات از مرکز کشور یک امر لازم و ضروری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبارات سفر رئیس جمهور جدای از تعهدات وزارتخانه‌ها است و وزارتخانه‌ها باید ردیفی تحت عنوان سفر رئیس جمهور به استان اختصاص دهند.

احمدزاده در ادامه این نشست به اجرای طرح سند تحول روستایی در راستای جز یک بند الف ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: ۵۲۷ روستا در سطح استان مشمول اجرای این طرح می‌شوند.

به گزارش ایمنا، دولت سیزدهم در پنجمین سفر استانی در تاریخ نهم مهرماه سال ۱۴۰۰ به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

کد خبر 712071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.