راهپیمایی جمعه خشم فردا در سراسر استان لرستان برگزار می‌شود

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی جمعه خشم فردا در همه شهرهای استان لرستان برگزار می‌شود.

‌حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به تداوم جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در غزه که منجر به کشتار مردم بی‌گناه شده است، راهپیمایی مردمی در محکومیت این جنایات برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه این راهپیمایی روز جمعه پس از اقامه نماز در شهرهای مختلف استان لرستان مقابل میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد، افزود: جمعه خشم در خرم‌آباد نیز از مصلی الغدیر تا چهارراه کنار بیمارستان شهدای عشایر برگزار می‌شود.

دعوت به راهپیمایی جمعه خشم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در اطلاعیه‌ای در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار از مردم لرستان دعوت کرد تا پس از اقامه نماز جمعه بیست‌وچهارم آذر در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی شرکت کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«بیش از ۲ ماه است که غزه قهرمان، قلب خونین جهان، عاملان بلا واسطه کشتار جنایت رژیم تا بن دندان مسلح و سفاک صهیونیستی و حامیان غربی آنها را با مقاومت و ایستادگی جانانه به مصاف طلبیده است.

۶۷ روز سلاخی بی امان انسان‌های بی گناه زن و مرد، پیر و جوان و بیش از همه کودکان در خانه اول مسلمین و در مقابل چشمان تمامی جهانیان در جریان و بزرگ‌ترین نسل کشی تاریخ با هدایت و حمایت همه‌جانبه آمریکا در حال وقوع است.

اکنون که حقیقت جنایت‌های نسل‌کشی مردم مظلوم غزه با نورافشانی خون و پاک است کودکان معصوم از سد رسانه‌ای صهیونیستی عبور کرده و روایت‌های جانب‌دارانه، مغرضانه و بزک‌شده مطلوب رژیم اشغالگر در مقابل چشم تمام جهانیان بر حقایق باز شده مردم استان لرستان که همواره حامی آرمان فلسطین بودند تداوم قتل عام برادران و خواهران دینی خود را تاب نمی‌آورند.

مردم همیشه در صحنه لرستان صدای رسای همبستگی خود را آذین بخش نبردهای روزمرگی گروه‌های فلسطینی و مقاومت قهرمانانه آنها کرده در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار بعد از اقامه‌ی نماز جمعه بیست و چهار آذرماه در تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه‌ی استان با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار خواستار اقدام عملی سازمان‌های بین‌المللی در توقف فوری ماشین آدم‌کشی رژیم جعلی اسرائیل است.

مردم غیرتمند لرستان در این راهپیمایی خواستار محاکمه سران کودک‌کش رژیم غاصب و دیوسیرت صهیونیستی هستند و حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد خواهند کرد.»

کد خبر 712068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.