تخصیص صحیح منابع و تمکین از برنامه بالادستی برای ارائه مطلوب خدمات شهری

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: در مسئولیت جدید هدف این است که با تخصیص صحیح منابع و تمکین از برنامه بالادستی خدمات شهرداری را به بهترین نحو ارائه دهیم، زیرا اصفهان و شهروندان این شهر مستحق بهترین‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی اعتصامی ظهر امروز _پنج‌شنبه بیست‌وسوم آذر_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اصفهان که در محل سالن اجتماعات قطار شهری برگزار شد، با بیان اینکه دو سال و دو ماه در اداره نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان فعالیت داشتم، اظهار کرد: در دین اسلام به موضوع خدمت و خدمت‌گزاری توجه زیادی شده، همچنین بزرگ‌ترین و بالاترین نعمت خدمت‌گزاری به مردم است.

وی افزود: شناسایی خدمات شهرداری از مأموریت‌های سازمان در دوره اخیر بود که با احصای آن به ۳۸٠ خدمت رسیدیم، همچنین بعضی از آن‌ها عناوین کلی از جمله مبلمان شهری و ترافیک بود که آن‌ها را نیز یک نوع خدمت در نظر گرفتیم.

مدیرکل جدید برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تاکید کرد: خدمات شهرداری تنوع زیادی دارد که با انجام حداکثری آن می‌توانیم شعار «اصفهان من شهر زندگی» را محقق کنیم، همچنین اصفهان شهر حداکثرها بوده و شهر حداقل‌ها نیست، زیرا در قدیم نیز اصفهان به عنوان یک شهر حداکثری تلقی شده است.

اعتصامی گفت: در مسئولیت جدید نیز هدف این است که با تخصیص صحیح منابع و تمکین از برنامه بالادستی خدمات شهرداری را به بهترین نحو ارائه دهیم، زیرا اصفهان و شهروندان آن مستحق بهترین‌ها هستند.

وی ادامه داد: از مدیران شهری تقاضا دارم برنامه بالادستی را مد نظر داشته باشند، همچنین دست یاری به سمت تمام مدیران شهری دراز می‌کنم.

مدیرکل جدید برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش سال گذشته ۲۲۸ عنوان دوره آموزشی و از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳۱ عنوان دروه‌های آموزشی را در حوزه‌های مختلف برگزار کردیم، همچنین سامانه جدید آموزشی نصب شد.

اعتصامی گفت: اصفهان بیشترین جایزه را در بخش نهادهای عمومی دریافت کرد و این از جمله افتخارات بزرگی بود که در این دوره نصیب شهرداری اصفهان شد.

وی با بیان اینکه در حوزه ساختار با نگاه رفع مشکلات، کمیته ساختار تشکیل دادیم و پیشنهادهای بهبودی آماده شد، افزود: رویدادهایی در حوزه معماری و هوشمندسازی شهر اتفاق افتاد که نرم‌افزار «اصفهان من» یکی از موفقیت‌های آن بود، همچنین سامانه میز خدمت شهرداری اصفهان را نیز تقویت کردیم.

کد خبر 712059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.