سامانه‌های رفع ترافیک اصفهان طی ۶ سال گذشته ارتقا یافته است

مدیر سابق مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری و مدیرعامل جدید شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: سامانه «سیاح» با اهداف متعدد بسیاری، یکی از مهمترین اقدامات انجام شده طی شش سال اخیر در مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان شهر بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی کریمی ظهر امروز _پنج‌شنبه بیست‌وسوم آذر_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اصفهان که در محل سالن اجتماعات قطار شهری برگزار شد، اظهار کرد: امید است تا با تلاش فراوان پاسخگوی اعتماد شهروندان و شهردار اصفهان باشم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده طی شش سال اخیر در مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان افزود: حافظه سامانه نظارت تصویری بین پنج الی هفت روز بود و این مشکلات زیادی به همراه داشت، اما در حال حاضر این تصاویر به مدت ۳۰ روز ذخیره می‌شود.

مدیر سابق مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان تاکید کرد: در سه شیفت به صورت زنده گزارش وضعیت ترافیک و موضوعات از جمله آب‌گرفتگی، تصادف و دیگر موارد از رادیو ترافیک به شهروندان ارائه می‌شود.

کریمی گفت: سامانه «سیاح» با هدف یکپارچه سازی اطلاعات حمل و نقل، دریافت نرم افزار تشخیص خودکار حوادث، ارتقای سامانه‌های رفع تخلف، ورود به مسیر اتوبوس تندرو، دوربین‌های نظارت تصویری و تولید محصولی برای اعمال قانون راکبان موتورسیکلت بدون کلاه ایمنی از مهمترین اقدامات انجام شده طی شش سال اخیر بوده است.

وی ادامه داد: نرم‌افزار «سیتی من» خریدار شده و با این نرم‌افزار می‌توانیم از وضعیت تجهیزات ترافیکی سطح شهر آگاه باشیم که به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 712056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.