همایش حجاب فاطمی در کرمانشاه برگزار شد

همایش حجاب فاطمی و مراسم وداع با شهدای گمنام با حضور جمعی از بانوان و خدام آستان مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی عبدی امروز _پنجشنبه، بیست‌وسوم آذر_ در دفتر امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: این همایش در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نیز ترویج فرهنگ فاطمی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در وصیت‌نامه بیشتر شهدا روی مسئله حجاب و عفاف تاکید شده، افزود: حجاب خاری بر چشم دشمنان اسلام است، چون آن‌ها نمی‌خواهند خواهران ما عفت و پاکدامنی داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به کشتار مردم مظلوم غزه داشت و اظهار کرد: امید است به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی باشیم.

عبدی در ادامه با اشاره به حضور خدام حضرت معصومه (س) در این مراسم، گفت: خدام حرم حضرت معصومه (س) ۱۰۰ قواره چادر مشکی برای بانوان استان هدیه آورده‌اند که با قرعه‌کشی به بانوان استان اهدا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در ادامه این مراسم که با حضور پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام معطر شده بود، خدام حرم حضرت معصومه (س) هم حضور پیدا کردند.

بانوان فاطمی در این همایش با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و… از جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

بانوان فاطمی همچنین با شعارهایی در حمایت از عفاف و پاکدامنی، با شهدا تجدید پیمان کردند.

کد خبر 712055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.