هیچ محوری در استان چهارمحال و بختیاری مسدود نیست

مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با همکاری راهداران تاکنون هیچ‌گونه انسدادی در محورهای اصلی نداشتیم و محورهای روستایی به خصوص محور کوهرنگ نیز در حال برف‌روبی و بازگشایی است.

روح الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ورود سامانه بارشی در استان چهار محال و بختیاری از ساعت ۲:۴۵ روز بیست‌ودوم آذر به صورت بارش خفیف برف در محورهای ناغان-سرخون، کوهرنگ – بازفت شامل گردنه‌های چری و شاه منصوری آغاز و سپس با شدت بیشتری محورهای فارسان – چلگرد، شهرکرد – سودجان، بروجن – لردگان، لردگان- مال‌خلیفه، اردل- شهرکرد، شهرکرد- ناغان و گردنه چهارطاق را فرا گرفت.

وی افزود: بارش برف هم‌اکنون در محورهای شلمزار- ناغان و گردنه سولقان به بره‌مرده ادامه دارد، اما طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی بارش‌ها تا ظهر امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم آذر_ به صورت پراکنده در محورهای استان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه بیشترین بارش برف به میزان ۳۰ سانتی‌متر ارتفاع شهرستان کوهرنگ را سفیدپوش کرد، اضافه کرد: با تلاش راهداران استان همزمان با بارش برف، اکنون هیچکدام از محورهای اصلی استان مسدود نیست و محورهای روستایی به خصوص محور کوهرنگ نیز در حال برف‌روبی و بازگشایی است.

غلامی اضافه کرد: بر اثر بارش برف و باران در جاده کارون ۴ ریزش سنگ‌ریزه اتفاق افتاد که به کمک راهداران پاکسازی شد.

وی از برقراری ۲۰۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: ۳۰۰ نیروی راهداری با استفاده از ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات مشغول برفروبی محورهای استان هستند، همچنین ۳۲۰ تن شن و نمک در جاده‌ها پاشیده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهار محال و بختیاری خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر در تماس با سامانه ۱۴۱ از موقعیت جاده‌ها و شرایط جوی هوا اطلاع پیدا کنند یا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، و در صورت سفر از زنجیرچرخ استفاده کنند.

کد خبر 712021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.