خراسان رضوی از امنیت خوبی برخوردار است

استاندار خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس برخلاف تمام هدف‌گذاری‌های مشخص شده از سوی دشمن، ضمن داشتن مرزهای طولانی، تردد جمعیت فراوان و تلفیقی، وجود اتباع و گستردگی سرزمینی از امنیت خوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری امروز _ پنجشنبه بیست‌وسوم آذر _ در افتتاحیه رزمایش مشترک امنیتی و انتظامی فرماندهی انتظامی استان و سپاه امام رضا (ع) که به صورت ویدئو کنفرانس در تمام شهرستان‌های استان برگزار شد اظهار کرد: شاهد تلاش تمام اعضای شورای تأمین استان در بخش‌های مختلف برای تأمین امنیت در سطح استان هستیم که باید از آن‌ها قدردانی شود.

وی افزود: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس برخلاف تمام هدف‌گذاری‌های مشخص شده از سوی دشمن، ضمن داشتن مرزهای طولانی، تردد جمعیت فراوان و تلفیقی، وجود اتباع و گستردگی سرزمینی از امنیت خوبی برخوردار است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان در این نشست، خاطرنشان کرد: ارتباطات ما و جمع حاضر یک ارتباط سازمانی نیست بلکه اعتقادات مشترک و قلبی است و این یک وظیفه معنوی بوده که تحت منویات فرماندهی معظم کل قوا شکل گرفته است.

نظری تاکید کرد: یاد و خاطره تمام شهدا را گرامی می‌داریم و به ارواح طیبه و تابناک همه آن‌ها به ویژه رزمندگانی که این روزها در خط مقدم مبارزه با استکبار و اسرائیل غاصب در حال نبرد هستند، درود می‌فرستیم.

کد خبر 712007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.