توسعه فاز سوم آرامستان باغ رضوان تا پایان ۱۴۰۲

معاون اجرایی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: توسعه فاز سوم آرامستان باغ رضوان یعنی قطعات ۷۰ تا ۹۰ تا پایان سال جاری در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

سیدابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان چند برنامه مهم را تا پایان سال جاری در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: نخستین برنامه، توسعه فاز سوم آرامستان باغ رضوان یعنی قطعات ۷۰ تا ۹۰ بوده که در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تمام حوزه‌های عمران، فضای سبز، تعمیر و نگهداری درگیر توسعه فاز سوم این آرامستان است، افزود: امید است تا پایان سال جاری بتوانیم فاز سوم را همچون دیگر قطعات بهینه کرده و خدمات مورد نیاز شهروندان را در دسترس آن‌ها قرار دهیم.

معاون اجرایی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه روز پدر و روز مادر شهروندان بسیاری در کنار قبور خانواده خود حضور پیدا می‌کنند، تاکید کرد: این دو روز جزو روزهای مهم برای سازمان بوده و برنامه‌ریزی برای استقبال خوب از زائران در حال انجام است، همچنین برنامه‌های فرهنگی و هنری بسیاری برای اجرا در این دو روز برنامه‌ریزی شده است.

حسینی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان مناسبت عید نوروز است، گفت: لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ حدود ۰۶:۳۰ است و بسیاری از زائران علاقه‌مند هستند که هنگام تحویل سال در کنار قبور خانواده خود حضور پیدا کنند، از این‌رو سازمان آرامستان‌ها در حال برنامه ریزی برای خدمت به زائران در این زمان است.

معاون اجرایی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه آرامستان باغ رضوان در مناسبت‌های روز مادر، روز پدر و یکم فروردین در هر روز میزبان حدود ۱۵۰ هزار نفر زائر است و ترافیک سنگینی به وجود می‌آید، خاطرنشان کرد: از تمام خانواده‌ها تقاضا دارم تا در این روزها برای حضور خود در آرامستان برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند و در ساعات مختلف به آرامستان مراجعه کنند تا هم خانواده‌ها بتوانند حضوری همراه با آرامش را تجربه کنند و هم ما به بهترین شکل خدمت‌گزار شهروندان باشیم.

کد خبر 711947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.