تخریب ۲۲۰ ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی شهرستان کرمانشاه در یک روز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و برای اولین بار، ۲۲۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز، در یک روز و با دستور موقت در دهستان الهیارخانی شهرستان کرمانشاه قلع و قمع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کامران کریمی عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم آذر: اظهار کرد در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و برای اولین بار، ۲۲۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز، در یک روز و با دستور موقت در دهستان الهیارخانی شهرستان کرمانشاه قلع و قمع شد.

وی ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی همکاران امور اراضی شهرستان کرمانشاه گفت: سودجویان ۲۶ هکتار از اراضی مرغوب در روستاهای بله کبود و کمک دهستان الهیارخانی را به ۲۲۰ قطعه تقسیم کرده بودند که با اشراف همکاران مرکز جهاد کشاورزی الهیارخانی و پیگیری همکاران امور اراضی شهرستان و مدیریت امور اراضی سازمان، امروز تمام ساخت و سازهای غیرمجاز قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: این ۲۶ هکتار شامل دو قطعه ۱۱ و نیم هکتاری و یک قطعه ۳ هکتاری و بنام قطعات غیر مجاز باران، سروناز و ارکیده نامگذاری شده بود.

وی با قدردانی از دستگاه هاییچ که در انجام حکم قلع و قمع همکاری داشته‌اند اظهار داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز امروز شامل ایجاد پرچین، کانکس، تانکر، سکو، استخر و جاده کشی بوده است.

وی در پایان از مردم کرمانشاه درخواست کرد، هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند.

کد خبر 711886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.