دستگیری قاتل فراری و همدستانش پس از ۶ ماه در زابل

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری قاتل مرد ۲۶ ساله زابلی و دو همدستش پس از شش ماه فرار در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد مسلحانه فردی ۲۶ ساله با سلاح شکاری در یکی از محلات شهرستان زابل و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری عاملان این قتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد عامل این قتل با هم‌دستی دو فرد دیگر پس از ارتکاب جنایت به مکان نامعلوم متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس به محل اختفا آنان عزیمت و قاتل و دو همدستش را در یک عملیات غافلگیرانه پس از شش ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح شکاری (آلت قتاله) را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با مستندات و ادله پلیسی لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کردند.

کد خبر 711870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.