آزادسازی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف سه هزار و ۲۲۸ متر مربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۱۹۳ میلیارد ریال در منطقه خوشابر شهرستان رضوانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین حسن‌پور اظهار کرد: مبارزه جدی با متخلفان اقتصادی، زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی را دارند، به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در منطقه خوشابر شهرستان رضوانشهر و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل اعلامی اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، این شخص سه هزار و ۲۲۸ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۱۹۳ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: متهم ۵۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف شد.

کد خبر 711862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.