جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس ۱۴ هزار شهید تقدیم نظام کرد

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۴ هزار شهید تقدیم نظام کرده و در دو جبهه هم سنگر توحید را حفظ و هم نیاز مردم را برآورده کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، علی‌حسین رعیتی‌فرد امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم آذر_ در جلسه کمیسیون کارگری استان سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از مدیران استانی که برای بهبود و رفع مشکلات قشر کارگر تلاش می‌کنند، اظهار کرد: جامعه کارگری به فرموده مقام معظم رهبری همیشه پای نظام بوده، هست و خواهد بود.

وی ادامه داد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۴ هزار شهید تقدیم کرده و در دو جبهه هم سنگر توحید را حفظ و هم نیاز مردم را برآورده کرده و اجازه ندادند خدشه‌ای به تمامیت ارضی کشور وارد شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: امروز نیز جامعه کارگری علی رغم مشکلاتی که ممکن است داشته باشد، همچنان پای کار انقلاب ایستاده است.

رضا شریفی نیز در این جلسه اظهار کرد: مسأله کارگری یک مساله صنفی و اجتماعی است و هیچ‌گاه به آن به دید امنیتی نگاه نکردیم بنابراین، این موضوع کلید واژه پرتکرار ماست.

وی ادامه داد: شوراهای شهر نیاز به تلاش بیشتر دارند تا شهرداری‌های استان همتراز با شهرداری‌های کلانشهرها شوند بر همین اساس در حال پیگیری برنامه‌های متنوعی هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: به برکت خون شهدا و به دنبال توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران به سیستان و بلوچستان به ویژه پس از دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری روح تازه‌ای در کالبد استان دمیده شده و توانستیم در همه حوزه‌ها به یک ثبات برسیم.

وی گفت: نکته دیگر تدبیر مدیریتی است که در خیلی از حوزه‌ها می‌توانیم با تدابیر ویژه هم در حوزه داخلی و هم در حوزه جامعه هدف تأثیر مثبت ایجاد کنیم.

شریفی تصریح کرد: مدیران باید برای مردم وقت بگذارند و پای صحبت‌های مردم بنشینند و پاسخگوی مخاطبان خودشان باشند.

وی خاطرنشان کرد: استان ما به برکت خون شهدا و به برکت پایداری و انسجام اجتماعی خوبی که ایجاد شده تبدیل به اولویت توسعه کشور و کارگاه عمرانی بزرگ شده است که این امر می‌طلبد جدی‌تر مقدمات و الزامات کارگاهی را فراهم کنیم تا از جهش و شتاب توسعه عقب نمانیم.

کد خبر 711853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.