آمادگی فدراسیون فوتبال برای راه اندازی کمپ تیم ملی در سرعین

رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با استاندار اردبیل ار آمادگی فدراسیون فوتبال برای راه اندازی کمپ تیم ملی در سرعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، مهدی تاج عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم آذر _ در دیدار با استاندار اردبیل از آمادگی فدراسیون فوتبال برای راه اندازی کمپ تیم ملی در سرعین خبر داد و اظهار کرد: با راه اندازی این کمپ و مجوز شورای برون مرزی اردوهای مختلف فوتبال در استان اردبیل برگزار می‌شود.

مهدی تاج گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان اردبیل و در صورت حضور سرمایه گذاران برای راه اندازی کمپ و زیر ساخت‌ها، تیم‌های فوتبال در کشور به جای اردو در کشورهای دیگر در اردبیل اردو می‌زنند.

وی گفت: فوتبال پدیده‌ای است که میلیون‌ها نفر را به ورزشگاه‌ها می‌کشاند و یک میلیون نفر هفتگی به ورزشگاه‌های کشور می‌آیند.

رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال با توجه به داشتن سالن ورزشی استاندارد در اردبیل خبر داد و گفت: از راه اندازی تیم فوتبال ساحلی هم در استان اردبیل حمایت می‌کنیم

تاج از تلاش‌های رئیس هیأت فوتبال استان و استاندار و مدیر کل ورزش در راستای توسعه فوتبال استان اردبیل قدردانی کرد و گفت: فوتبال اردبیل با داشتن بزرگانی همچون علی دایی و کریم انصاری‌فرد زبانزد خاص و عام است

سید حامد عاملی استاندار اردبیل نیز اظهار داشت: خواستار حمایت فدراسیون فوتبال برای راه اندازی کمپ تیم ملی در سرعین هستیم و این امر می‌تواند مسبب حضور اردوهای تیم ملی و تیم‌های باشگاهی در اردبیل شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های هیأت فوتبال استان از روند رو به رشد فوتبال استان اردبیل اظهار امیدواری کرد و گفت: خواستار برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال در استان و حمایت از تیم‌های اردبیل در لیگ دسته دو و یک هستیم.

وی از برگزاری جلسات مداوم با فدراسیون فوتبال برای پیشبرد اهداف توسعه فوتبال استان خبر داد گفت: تیم فوتبال ساحلی هم در استان ایجاد می‌شود.

صمد نوتاش رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل هم از برگزاری استعدادیابی فوتبال در استان خبر داد و گفت: آکادمی فوتبال هم با حمایت مسئولان در استان راه اندازی می‌شود.

کد خبر 711837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.