آغاز طرح زمستانی اورژانس ۱۱۵ با ۵۸ پایگاه در استان چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز اورژانس و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی چهار محال و بختیاری گفت: طرح امداد زمستانه اورژانس استان  تا ۲۰ اسفند ادامه دارد و اورژانس ۱۱۵ استان با ۵۸ پایگاه فوریت‌های پزشکی آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سازمان اورژانس کشور و سایر ارگان‌های خدمات‌رسان از امروز _چهارشنبه، بیست‌ودوم آذر_ خبر داد و اظهار کرد: امدادرسانی زمستانه اورژانس ۱۱۵ استان تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این طرح زمستانه ۴۵۰ نفر پرسنل فوریت‌های پزشکی در ۵۸ پایگاه آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی هستند و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان در رابطه با حوادث ترافیکی و زمستانی انجام شده است، اورژانس هوایی استان نیز آماده انجام مأموریت در مناطق صعب‌العبور و روستاهای محصور است.

شمسی‌پور تصریح کرد: تمام آمبولانس‌های این مرکز به‌ویژه آمبولانس‌های کمک‌دار به تجهیزات فنی زمستانی مجهز شده‌اند و آماده انجام مأموریت در مناطق و پایگاه‌های کوهستانی است.

کد خبر 711828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.