آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در حال ساخت مهار شد/ تلفات جانی نداشتیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در حال ساخت مهار شد، تلفات جانی و مصدومیت نداشتیم.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان سمیه بعد از مفتح امروز _چهارشنبه، بیست‌ودوم آذر_ ساعت ۱۵:۲۸ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌نشانان مشاهده کردند در یک ساختمان که در حال ساخت است، بخش زیادی از ساخت‌وساز تمام شده، ۹ طبقه روی زمین و شش طبقه زیرزمین در طبقه منهای دو آتش‌سوزی آغاز شده بود.

ملکی ادامه داد: یک انبار حدود سه چهار متری که محل نگهداری کابل، لامپ، کارتن و مقوا در مجاورت مسیر لوله‌ها که پایین تا بالا بودند قرار دارد و رایزرها دچار آتش‌سوزی شدند و انبار کوچک کارشناسان بررسی خواهند کرد که ابتدا انبار دچار آتش‌سوزی شده و به رایزر سرایت کرده یا برعکس رخ داده است.

وی تصریح کرد: آتش و دود از طریق رایزر به طبقات بالایی سرایت کرده بود، ۱۱ نفر به سلامت خارج شدند، مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و بخش زیادی از آتش خاموش شد و آتش‌نشانان در حال حاضر مشغول لکه‌گیری هستند.

کد خبر 711813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.