تولید با هدف صادرات زمینه‌ساز افزایش درآمد و ایجاد اشتغال خواهد شد

استاندار خوزستان با بیان اینکه تولید با هدف صادرات زمینه‌ساز افزایش درآمد و ایجاد اشتغال خواهد شد، گفت: تولید با هدف صادرات یکی دیگر از مواردی است که باید مد نظر مدیران منطقه آزاد اروند باشد تا بتوانیم سهمی در بازارهای منطقه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علی‌اکبر حسینی محراب امروز _چهارشنبه، بیست‌ودوم آذر_ در دیدار با مدیران منطقه آزاد اروند اظهار کرد: امیدوارم با درک بزرگواری حضرت فاطمه (س) بتوانیم مسیر زندگی خود و خانواده‌مان را به گونه‌ای رقم بزنیم که در روز حساب سرافراز باشیم.

وی افزود: فعالیت‌های ارزنده‌ای در منطقه آزاد صورت گرفته و از آن قدردانی می‌کنیم با این حال منطقه آزاد ایجاد شد تا برای پیشرفت کشور در بخش‌های تولید با هدف بازگشت به بازارهای منطقه برای اشتغال و درآمد، بازرگانی، عمرانی، اقتصادی و … مؤثر باشد.

استاندار خوزستان با تأکید بر خلق کارها و امکانات جدید، هدف‌های صادراتی نو و جلب سرمایه‌گذاری جدید، عنوان داشت: همه ما سربازان کشور هستیم، بنابراین باید وضعیت موجود را مدیریت کرده و با بهره‌ گیری از تمام ظرفیت نخبگانی و استان کارهای جدیدی انجام دهیم.

حسینی محراب با بیان اینکه تجربیات کسب شده نمایشگاه‌ها و کشورهای دیگر در منطقه آزاد به کار گرفته شود، تصریح کرد: چندین پروژه در این راستا تعریف شود و همه مدیران را برای اجرای آن‌ها به خط شود.

وی ادامه داد: همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی میان مدیران بخش‌های مختلف، زمینه‌ساز توسعه و رشد و حل مشکلات خواهد بود و با فعالیت بر اساس برنامه‌ریزی قطعاً شاهد تحولاتی در خوزستان خواهیم بود.

استاندار خوزستان با تاکید بر توسعه اقتصاد دریا محور ادامه داد: این مسئله باید مورد توجه منطقه آزاد اروند باشد و در حوزه گردشگری و شیلات و … به دنبال توسعه اقتصاد دریا محور در منطقه آزاد اروند باشیم.

حسینی محراب با بیان اینکه تولید با هدف صادرات زمینه‌ساز افزایش درآمد و ایجاد اشتغال خواهد شد، گفت: تولید با هدف صادرات یکی دیگر از مواردی است که باید مد نظر مدیران منطقه آزاد اروند باشد تا بتوانیم سهمی در بازارهای منطقه داشته باشیم.

کد خبر 711786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.