مشمول غایب سربازی بخوانند + جزئیات

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان وضعیت خدمتی و نحوه اعمال غیبت برای افراد مشمول خدمت مقدس سربازی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مهرداد پناه‌پوریان اظهار کرد: آن دسته از متعهدین خدمت در دستگاه‌های غیرنظامی مشمول قانون و سایر قوانین مربوط و همچنین کارکنان پایور و پیمانی نیروهای مسلح که حداکثر تا شش ماه پس از اعلام رهایی از خدمت، استعفا، اخراج یا برکناری، خود را معرفی نکنند، غایب شناخته می‌شوند.

وی افزود: افرادی که برگ معافیت موقت اعم از پزشکی یا کفالت دریافت کنند و پس از پایان مدت اعتبار آن ظرف یک ماه برای تجدید رسیدگی، خود را معرفی نکنند غایب شناخته خواهند شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص وضعیت خدمتی دانش‌آموزان غایب تصریح کرد: مشمولانی که خود را در تاریخ تعیین شده برای اعزام یا رسیدگی به سایر وضعیت‌ها معرفی نکنند، غایب شناخته می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان و طلاب مشمول داخل و خارج از کشور که حداکثر تا یک سال پس از فراغت از تحصیل، انصراف، اخراج یا ترک تحصیل خود را معرفی نکنند، از نظر وضعیت خدمتی، غایب شناخته می‌شوند.

کد خبر 711768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.