پیروزی رسانه‌های جریان حق در مسئله غزه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در حوادث غم‌بار غزه رسانه‌های طرفدار حق و طرفدار مظلومان در یک نبرد توانستند بر غول‌های رسانه‌ای بزرگ غلبه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز _ چهارشنبه بیست‌ودوم آذر_ در چهارمین یادواره شهدای رسانه کشور و گرامی‌داشت شهدای خبرنگار غزه که در دانشگاه آزاد بابل برگزار شد، اظهار کرد: این روزها حوادث غزه، ما را در یک آزمایش تاریخی قرار داده و صفحات تاریخ نحوه برخورد ملت‌ها و دولت‌ها و تک تک انسان‌ها را با این حوادث ثبت و ضبط کرده است.

وی با بیان اینکه شهدای که معصومانه به شهادت می‌رسند، خیزشی برای دل‌های بیدار شده خواهند شد، افزود: خون این شهدا مردمان عدالت‌جو جهان را به لرزه درآورده و نگران و غمگین کرده اتفاقی که امروز در میان چشمانمان جهانیان در حال رخ دادن است، اولین بار نیست، اما رسانه‌ای نمی‌شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: در این حوادث غمبار رسانه‌های طرفدار حق و طرفدار مظلومین در یک نبرد توانستند بر غول‌های رسانه‌ای بزرگ غلبه کنند.

سردار سلیمانی با تاکید اینکه رسانه‌های غربی بر افکار عمومی سلطه داشتند، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری‌های که نظام سلطه با ایجاد و گسترش اخبار در رسانه‌ها انجام داده باعث شد، روایت‌ها را آنها بسازند و مسیر اخبار همانطور که می‌خواهند هدایت شود و افکار عمومی جهان در جهت آنان حرکت کنند.

وی رسانه حق را امروز پیروز میدان خدانست و تصریح کرد: رژیم کودک‌کش به این شکست اعتراف کرده و این بخاطر خون شهداست، اولین بار نیست که مردم فلسطین قتل عام می‌شوند، ۶۱ حادثه در تاریخ آزادی طلبی مردم فلسطین قبل این در مقابل اشغالگری صهیونیست وجود دارد که آنان دست به نسل‌کشی زدند، در اردوگاه صبرا در دو ساعت شش هزار کودک و زن شهید شدند، اما چون رسانه‌ها کار نکردند به جز چند تکه عکس چیزی وجود ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور وظیفه رسانه را بیان حقیقت و واقعیت‌ها سنگین دانست و اضافه کرد: رسالت سنگینی به دوشمان است، برای مردم فلسطین باید رسانه باشیم و مطابق انصاف و حق واقعیت را بازگو کنیم.

سردار سلیمانی هدف غرب را تسلط بر اسلام و نابودی اسلام دانست و گفت: جنگ‌های صلیبی ۲۷۰ سال طول کشید تا بیت‌المقدس را اشغال کنند همین تفکرات صهیونیستی است و در اولین لشکر بیش از یک میلیون نفر حضور داشتند و جنایت‌های زیادی رخ داد، بعد از آن ناپلئون از مصر وارد شد تا بر جهان اسلام تسلط پیدا کند، در ابتدا اروپا و در سه دهه اخیر آمریکا هدفشان نابودی جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه غرب باید به وجدان تاریخ پاسخ دهد که چرا از این تفکر حمایت می‌کند، بیان کرد: در آمریکا و اروپا سیل عظیم مردم از فلسطین و حق مظلوم حمایت می‌کنند با وجود اینکه از کار بیکار می‌شوند و محاکمه می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید اینکه امروز علاوه بر ایستادگی فلسطین حقانیت مردم ایران هم نشان داده شد، خاطرنشان کرد: امام (ره) همیشه می‌گفتند مسئله اصلی جهان اسلام فلسطین است، این بار این بیداری به خاموشی نخواهد رفت و قدرت از غرب عالم بر شرق سوق پیدا می‌کند.

کد خبر 711767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.