راه‌اندازی خط تلفن ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: خط تلفن ستاد خبری این پلیس با شماره ۲۱۸۲۵۴۳۴۶۲ راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار کرد: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در بحث اعتیاد و مقابله قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و خرده فروشان مواد افیونی، خط تلفن ویژه ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان راه‌اندازی شد.

وی افزود: تهیه و تدوین طرح‌های جامع و راهبردی در زمینه تشدید مقابله با سوداگران مرگ، اجرای طرح فراگیر تشدید برخورد با آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و برخورد با توزیع کنندگان خرد موادمخدر در سطح استان و کشف محموله‌های انواع مواد افیونی از جمله برنامه‌های پیش رو این پلیس است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به ارتباط مستقیم مردم از طریق این خط تلفن به شماره ۲۱۸۲۵۴۳۴۶۲ در ستاد خبری با کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر و یا وجود نقاط آلوده در سطح شهر با خادمان خود در این پلیس در میان گذاشته تا اقدامات اجرایی لازم صورت گیرد.

کد خبر 711761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    1 0
    چندین بارزنگزدم به شماره۲۱۸۲۵۴۳۴۶۲ هیچکس گوشی راجواب نداد
  • علی رجبی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    چرا شماره تلفنی که گداشتین کد ان را نگداشتین چرا گزارش اینترنتی نمیگیرید