توجه به نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات شهرداری ارومیه در بودجه سال آینده

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: هر ساله شهرداری ارومیه بودجه مورد نیاز را برای نوسازی ماشین‌آلات فرسوده در نظر می‌گیرد، اما با توجه به کمبود منابع درآمدی نتوانسته‌ایم تا حد قابل قبول برنامه‌های نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات را آن‌گونه که لازم بوده است.

ساسان ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان غربی، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن شب یلدا، شهرداری ارومیه اقدامات لازم را جهت پرداخت کمک هزینه شب یلدا انجام دهد.

وی ضمن تشکر از عملیات لایروبی رودخانه شهرچای ارومیه افزود: شهرداری ارومیه با مشارکت شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی اقدامات خوبی در راستای لایروبی شهرچای آغاز کرده که امیدواریم در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه بالای محلول یخ‌زدایی و هزینه‌بر بودن آن، شهرداری باید تدابیر اساسی و لازم را برای استفاده ترکیبی محلول با نمک بیاندیشد و با رعایت عدم تخریب آسفالت و فضای سبز شهری اقدامات لازم را انجام دهد.

ابراهیم‌زاده با اشاره به فرسوده بودن ماشین‌آلات سنگین شهرداری ارومیه تصریح کرد: هر ساله شهرداری ارومیه بودجه مورد نیاز را برای نوسازی ماشین‌آلات فرسوده در نظر می‌گیرد، اما با توجه به کمبود منابع درآمدی نتوانسته‌ایم تا حد قابل قبول برنامه‌های نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات را آن‌گونه که لازم بوده است انجام دهیم و نیاز است که در بودجه سال آینده به این امر مهم توجه ویژه شود.

کد خبر 711750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.