امنیت فرزندان در فضای مجازی دغدغه پلیس فتا

رئیس پلیس فتا تهران گفت: گستره شبکه‌های اجتماعی بین فرزندان افزایش پیدا کرده و بر همین اساس جرایم مرتبط با آن نیز بیشتر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس داوود معظمی گودرزی اظهار کرد: پلیس فتا در حال برگزاری چهارمین سال و دوره از پویش کودکان سایبری است و این پویش به دلیل دغدغه‌های پلیس فتا و حساسیت خاصی که در این موضوع به خاطر پرونده‌هایی که به پلیس فتا واصل شده در حال برگزاری است.

وی افزود: هدف از برگزاری این پویش احساس نیاز روز افزون جامعه با اهداف مختلفی همچون افزایش سطح آگاهی عمومی بین عامه مردم و خانواده‌ها و نحوه صحیح استفاده والدین و نظارت آنها بر فعالیت فرزندان و همگرایی بین نهادهایی که وظایف فرهنگی دارند در حال برگزاری و اجرا است.

رئیس پلیس فتا تهران گفت: با بروز و ظهور فضای سایبر و افزایش ضریب اینترنت و نفوذ شبکه‌های اجتماعی و خاصه بیماری کرونا، گستره شبکه‌های اجتماعی در میان فرزندان افزایش یافت و بر همین اساس جرایم مرتبط آنها نیز بیشتر شد.

وی ادامه داد: تمام تلاش و دغدغه پلیس این است که در این حوزه بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و والدین در کنار فرزندان خود بتوانند نظارت و فعالیت فرزندان خود را در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت افزایش دهند.

سرهنگ گودرزی اضافه کرد: تاریخ شروع این پویش از هجدهم تا بیست و چهارم آذر است که همکاران در پلیس فتا سراسر کشور این پویش را با همکاری نهادهای مسئول دنبال می‌کنند.

رئیس پلیس فتا تهران خاطرنشان کرد: با اجرا و برگزاری پویش کودکان سایبری شاهد امن‌تر شدن بیشتر فضای مجازی برای فرزندان‌مان باشیم.

کد خبر 711745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.