جلوگیری از خرید و فروش غیرقانونی پسماند خشک در سمنان

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از جلوگیری خرید و فروش غیرقانونی پسماند خشک از طریق شناسایی و پلمپ انبارهای غیرمجاز در این شهر خبر داد.

مجتبی ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان، اظهار کرد: با توجه به اهتمام بر تداوم مسدود سازی و مقابله با انبارهای ضایعاتی غیر مجاز در سطح شهر سمنان و در راستای اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، عملیات جمع آوری و پاکسازی انبارهای غیرمجاز با همراهی مراجع قضائی در حال انجام است.

وی افزود: عوامل ستاد ساماندهی پسماند خشک سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان پس از شناسایی انبارهای ضایعاتی غیر مجاز به صورت قانونی برای افراد گرداننده انبارهای مذکور اخطار صادر کرده‌اند که در صورت عدم توجه فرد متخلف، برخورد قانونی صورت گرفته و انبار وی پلمب خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: این سازمان در راستای ساماندهی افراد فعال و مشغول در حوزه خرید و فروش پسماند خشک و جلوگیری از انتشار آلودگی‌های محیط زیست شهری، تمامی بسترهای لازم را در راستای نگهداری و خرید و فروش ضایعات را در نخستین شهرک بازیافت کشور فراهم کرده است و افراد متخلف در این زمینه می‌توانند برای ادامه فعالیت خود از ظرفیت این شهرک مجهز و پیشرفته استفاده کنند.

کد خبر 711741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.