ویلچرنشین شدن فرماندار اصفهان در مراسم تجلیل از معلولان

فرماندار اصفهان روز گذشته در مراسم تجلیل از معلولان شهر بهارستان به صورت نمادین با ویلچر وارد مراسم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی احمدی روز گذشته سه‌شنبه _بیست‌ویکم آذر_ در مراسم تجلیل از معلولان شهر بهارستان اظهار کرد: گام‌های مؤثری برای رفع نیازهای معلولان در عرصه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و مسکن خانواده‌های دارای فرزند معلول در دولت سیزدهم برداشته شده است که ان‌شاءالله خدمت‌رسانی به این گروه با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی افزود: درک توانایی‌های معلولان و تلاش برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های خوب آنان بسیار حائز اهمیت است و باید تلاش کنیم به معلولان خدمت کنیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت مناسب‌سازی معابر و اماکن برای معلولان افزود: عزم و اراده شهرداری بهارستان برای خدمت به آحاد مردم به‌خصوص معلولان مشهود و شایسته تقدیر است و ان‌شاءالله موضوع مناسب‌سازی معابر و اماکن برای معلولان با جدیت پیگیری و نواقص موجود در این زمینه مرتفع شود.

احمدی با تاکید بر لزوم همدلی بین آحاد شهروندان بهارستان گفت: ظرفیت‌های بسیار خوب علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نیروی انسانی و انگیزه‌های بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف در شهر بهارستان نهفته است که باید شناخته و از آن‌ها استفاده شود.

کد خبر 711724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.