عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ آذر

در این بسته خبری از بودجه شهرداری یزد ۲.۵ برابر شد تا رویداد «چله بازار» در مشهد برگزار می‌شود و آماده‌باش ۱۹۵ دستگاه ماشین‌آلات در طرح زمستانه زنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

لزوم مقابله شهرداری کرج با ساخت‌وسازهای غیرمجاز

علیرضا رحیمی محمودآبادی، عضو شورای اسلامی شهر کرج خواستار تشکیل تیم ضربت از سوی شهرداری برای کاهش ساخت و ساز غیر مجاز در این کلان‌

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ آذر

شهر شد.

رویداد «چله بازار» در مشهد برگزار می‌شود

مهدی یعقوبی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از برگزاری رویداد چله بازار به‌منظور تأمین و عرضه میوه مورد نیاز مردم با قیمت مناسب از ۲۷ آذرماه خبر داد.

نام‌گذاری خیابانی در همدان به نام «مرضیه دباغ»

محمدجواد زارعی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان گفت: خیابانی حد فاصل میدان شیرسنگی تا میدان نجوم به نام بانو مرحومه «مرضیه حدیدچی» (دباغ) نام‌گذاری شد.

آماده‌باش ۱۹۵ دستگاه ماشین‌آلات در طرح زمستانه

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان خبر داد شهردار زنجان از آماده‌باش ۱۹۵ دستگاه ماشین‌آلات شهرداری در طرح زمستانه امسال خبر داد.

بودجه شهرداری یزد ۲.۵ برابر شد

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت مشارکت شهروندان در بحث ارتقای کیفیت زندگی شهری، گفت: در حال حاضر ۴۶۰ طرح بزرگ و کوچک عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف شهر میراث جهانی یزد در حال اجرا است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ آذر

۲۰ دستگاه اتوبوس برقی وارد چرخه ناوگان عمومی کرج می‌شود

محسن امیدوار، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج، گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی تا پایان ماه به ناوگان حمل و نقل اضافه می‌شود.

ساخت بزرگ‌ترین شهربازی پایتخت در جنگل‌های لویزان

نوید خاصه باف، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از سرمایه گذاری برای ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل‌های لویزان به ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان خبر داد.

پیش‌بینی هفت هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران

علیرضا زاکانی، شهردار تهران از افق تأمین هفت هزار جایگاه شارژ وسایل حمل و نقل برقی در سطح شهر خبر داد و گفت: تعدادی از این جایگاه‌ها تا پایان امسال بهره‌برداری خواهد شد.

کد خبر 711719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.