شعب اخذ رای خراسان شمالی به فیبر نوری متصل شود

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر تجهیز شعب اخذ رای به فیبر نوری، گفت: تامین فیبر نوری بخشداری‌ها و پایداری‌های شبکه یکی از الزامات در برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ چهار شنبه بیست و دوم آذر _ در ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: سرعت دادن به تأمین ارتباط پایدار شعب اخذ رأی استان و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این زمینه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با تاکید بر تجهیز شعب اخذ رأی به فیبر نوری، گفت: تأمین فیبر نوری بخشداری‌ها و پایداری‌های شبکه یکی از الزامات در برگزاری انتخابات است که این امر باید با همراهی دستگاه‌های مربوط سریع‌تر انجام شود.

رسول علی اصغرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به اجرای زیرساخت فیبر نوری و ارتباطات رادیویی در نقاط مختلف استان خاطرنشان کرد: بهره برداری از هشت دیزل ژنراتور در شهرستان‌های مختلف برای تأمین پایداری ارتباطات از جمله اقدامات در این زمینه است.

وی اضافه کرد: در فاز اول اجرای فیبر نوری ۴۲۰ کیلومتر اجرا شده و از فاز دوم این طرح هم ۱۰۰ کیلومتر به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه خراسان شمالی با اشاره به اتصال ۳۴۲ سایت از ۳۷۶ سایت همراه اول استان به فیبر نوری، خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا پیش از برگزاری انتخابات تمامی روستاهای استان از اینترنت ۴G برخوردار شوند.

علی اصغرپور از ایجاد ۱۰ سایت جدید همراه اول و ارتقای پنج سایت دیگر در استان خبر داد و افزود: اهالی ۷۰ روستای استان در یک سال گذشته از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

کد خبر 711717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.