فاز نهایی احداث خیابان ولی‌عصر (عج) آغاز شد

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: پس از آزادسازی خیابان ولی‌عصر (عج) در محله دهنو، فاز نهایی احداث و تکمیل این خیابان به‌طول ۵۰۰ متر آغاز شد.

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عملیات خیابان‌سازی در این منطقه با قوت پیگیری می‌شود، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم منطقه دو احداث خیابان ولی‌عصر (عج) در محله دهنو است که عملیات احداث آن از سال گذشته آغاز شد و شهرداری این منطقه مدت زمان زیادی را صرف آزادسازی آن کرده است تا به مرحله احداث برسد.

وی افزود: در حال حاضر این پروژه به اجرای فاز نهایی آزادسازی و احداث رسیده و تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای تملک و آزادسازی این خیابان توسط شهرداری منطقه دو هزینه شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: طول این پروژه عمرانی ۵۰۰ متر است و فاز نهایی آن با توجه به انتخاب پیمانکار به‌زودی آغاز خواهد شد.

طبیبی با بیان اینکه این پروژه اواسط سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: هفته گذشته تحویل زمین به پیمانکار برای پروژه خیابان‌سازی ولی‌عصر (عج) در محله دهنو انجام شده است.

وی ادامه داد: به پایان رساندن تملک و احداث خیابان ولی‌عصر (عج) در این محله از مهم‌ترین اقدامات منطقه بوده است، زیرا برای آزادسازی خیابان نیاز به رضایت و خریداری ملک شهروندان داشتیم.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه محله دهنو از محلات شهیدپرور اصفهان بوده و سرداران و شهدای نام‌آور بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تاکید کرد: شهرداری منطقه دو به دنبال ارائه بهترین خدمات در این محله بوده، اما یکی از دلایل تأخیر در احداث این خیابان چندبخشی بودن آن است و این محله تحت مسئولیت شهرداری منطقه دو، منطقه ۱۲ و شهرداری خمینی‌شهر است؛ از این‌رو آزادسازی اراضی آن بسیار زمان‌بر و پرهزینه بود.

طبیبی گفت: در راستای رفع محرومیت و عدالت‌محوری، پیاده‌روسازی در دو گذر اصلی محله دهنو و خیابان امام خمینی (ره) با اعتبار هفت میلیارد تومان اعتبار برای این دو محل در حال انجام است، همچنین امید است تا این خدمت را تا پایان سال جاری در خدمت اهالی محله دهنو قرار دهیم.

کد خبر 711698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.