آماده‌باش ۱۶۰ دستگاه از ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانه شهرداری اراک

شهردار اراک گفت: ۱۶۰ دستگاه از ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری در حالت آماده‌باش برای فصل زمستان است.

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به سطح آمادگی شهرداری برای خدمات رسانی در فصل زمستان، اظهار کرد: از تمام تجهیزات، ماشین‌آلات و توان مجموعه شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان در فصل سرما استفاده می‌کنیم.

وی افزود: با بررسی وضعیت ماشین‌آلات، تجهیزات تخصصی و اقلام مورد نیاز، آمادگی با درصد بالایی برای ارائه خدمت در فصل زمستان و بارش نزولات آسمانی داریم.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: ۵۵۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و موتوری شهرداری هم در حالت آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی در فصل زمستان هستند تا ارائه خدمات در بالاترین سطح ممکن انجام شود.

محمودی تصریح کرد: دستگاه‌ها و تجهیزات تخصصی شهرداری برای خدمت‌رسانی در فصل زمستان از جمله خودروهای کمپرسی، لودر، جرثقیل، باب کت، بیل بکهو، گریدر، بیل مکانیکی لاستیکی و زنجیری، خاور، کاپ را، مزدا، نیسان، واتر جت، جاروب مکانیزه، نمک‌پاش مکانیزه، دستگاه جنتکس، خودروهای شست‌وشوی چند منظوره معابر و خودروهای مختص به کشت‌های نظارتی و انضباط شهری، است.

وی اضافه کرد: نیروها و ماشین‌آلات سازمان آتش‌نشانی شهرداری برای امدادرسانی در حوادث بحرانی و نیروهای فضای سبز برای انجام فرآیند برف تکانی درختان، در حالت آماده‌باش زمستانه هستند.

شهردار اراک گفت: با هدف جلوگیری از یخ‌زدگی و لغزندگی معابر ناشی از بارش برف، اقدام به تهیه و آماده‌سازی نمک و ماسه مخصوص مورد نیاز کردیم که در صورت لزوم اضافه خواهیم کرد.

محمودی با بیان اینکه بخشی از فرآیند بسته‌بندی کیسه‌های ماسه و نمک نیز انجام شده است، افزود: بسیج امکانات و نیروها به شکل متناسبی رقم خورده و در زمان بارش نزولات آسمانی، در سریع‌ترین زمان ممکن، روند خدمات‌رسانی آغاز خواهد شد و امید می‌رود در این مسیر خدمت، شهروندان بیش از گذشته با مجموعه شهرداری همراه باشند.

کد خبر 711695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.