فروش قاعده‌مند املاک شهرداری دزفول انجام شود

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: طرح‌های خرد و کلان شهرداری دزفول باید مشخص شود، علاوه بر آن لازم است فروش قاعده‌مند بعضی املاک شهرداری اجرایی شود چراکه چاره‌ای به جز این کار برای اجرایی شدن طرح‌های عمرانی نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سیدباقر موسوی‌فخر امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم آذر_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر دزفول، اظهار کرد: شهرداری دزفول املاک زیادی دارد، اما همچون سرمایه‌داری است که در فقر زندگی می‌کند.

وی افزود: طرح‌های خرد و کلان شهرداری دزفول باید مشخص شود، علاوه بر آن لازم است فروش قاعده‌مند بعضی املاک شهرداری اجرایی شود چراکه چاره‌ای به جز این کار برای اجرایی شدن طرح‌های عمرانی نداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول ادامه داد: سهمیه قیر اختصاص یافته به شهرداری دزفول به اتمام رسیده و لازم است برای دریافت سهمیه جدید پیگیری لازم از طریق معاونت عمرانی صورت گیرد.

موسوی‌فخر با اشاره به اینکه مجتمع عقیق با همکاری بانک ملل به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: شهروندان نسبت به واگذاری پارک جنب مسجد الله اکبر انتقادات زیادی دارند، اداره مسکن و شهرسازی در گذشته طی صورتجلسه‌ای زمین را به شهرداری واگذار کرده و شهرداری اقدام به احداث یک پارک در این نقطه کرده است.

وی اضافه کرد: اداره مسکن و شهرسازی این زمین را در ازای طلب یک نفر واگذار کرده حال آنکه کاربری زمین فضای سبز است.

کد خبر 711687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.