سپاهان - فولاد/ فرصت ایده‌آل برای فرار به سوی صدر

تیم فوتبال سپاهان در دیداری معوقه در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم آذر_ از ساعت ۱۵:۰۰ تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان

زمان: پنجشنبه، بیست‌وسوم آذر، ساعت ۱۵:۰۰

ورزشگاه: نقش جهان

آخرین رویارویی: فولاد صفر - سپاهان یک

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه ورزش، شبکه خوزستان

سپاهان و فرصت ایده‌آل برای فرار به سوی صدر

تیم فوتبال سپاهان در چارچوب دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، امروز در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان فولاد خوزستان خواهد بود. سپاهان هرچند در سه دیدار اخیر خود در لیگ برتر به ترتیب برابر پرسپولیس، استقلال خوزستان و مس رفسنجان به پیروزی رسیده است، اما خوب می‌داند برای رسیدن به هدف نهایی خود یعنی قهرمانی، هر هفته باید برای برد به میدان برود و خوابیدن در هوای عملکرد خوب در چند دیدار متوالی برابر با لغزش و جا ماندن از کورس قهرمانی است.

شاگردان ژوزه مورایس در این هفته فرصت خوبی دارند تا در صورت برتری برابر فولاد خوزستان وضعیت بهتری در بالای جدول پیدا کنند زیرا دو رقیب مستقیم این تیم در راه قهرمانی یعنی پرسپولیس و استقلال در این هفته برابر یکدیگر بازی دارند و امتیاز از دست دادن یکی از دو تیم یا هر دو تیم در این هفته قطعی است.

سپاهان در حال حاضر با وجود یک بازی کمتر نسبت به استقلالِ صدرنشین و البته کسر چهار امتیاز انضباطی از این تیم، تنها سه امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد و چه بسا اتفاقات دربی تهران و سپس اعلام حکم کمیته انضباطی در مورد تخلفات دو باشگاه باعث شود سپاهان به جایگاه قبلی خود یعنی صدر جدول بازگردد.

فولاد به امید توقف دومین مدعی

تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی فصل را با سرمربیگری علیرضا منصوریان آغاز کرد که نتایج بسیار ضعیف در هفته‌های ابتدایی و جو منفی عجیبی که علیه این مربی در اهواز به وجود آمده بود باعث شد همکاری منصوریان با فولاد سه هفته بیشتر طول نکشد. پس از آن فولاد خوزستان ضمن قطع همکاری با علیرضا منصوریان، سرمربی جدید خود یعنی خوان ایگناسیو مارتینز را معرفی کرد.

فولاد هرچند با سرمربی جدید خود به روند شکست‌های متوالی ابتدای فصل پایان داد، اما در مجموع عملکرد خوبی نداشته است. در هفت دیداری که ایگناسیو هدایت فولاد را بر عهده داشته است، سه پیروزی، سه شکست و یک تساوی حاصل کار این مربی بوده است و در نهایت این تیم با ۱۰ امتیاز از ۱۱ بازی در رده چهاردهم جدول جای گرفته است.

با این حال فولادی‌ها امیدوارند پس از متوقف کردن استقلال، دیگر مدعی قهرمانی لیگ یعنی سپاهان را هم در اصفهان متوقف کنند تا نشان دهند برای فرار از رده‌های انتهایی جدول مصمم هستند.

ترکیب احتمالی

سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو

فولاد: کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، محمد علی نژاد، شاهین توکلی، محمد خادمی منفرد، علی شجاعی، سینا مریدی، جفرسون باهیا، محمد عسکری، ساسان انصاری و عادل آرغند

کد خبر 711681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.