احداث بزرگ‌ترین شهربازی پایتخت در جنگل‌های لویزان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از ساخت بزرگ‌ترین شهربازی پایتخت در جنگل‌های لویزان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نوید خاصه‌باف اظهار کرد: سرمایه‌گذاری برای ساخت بزرگ‌ترین شهربازی پایتخت در جنگل‌های لویزان واقع در منطقه ۴ به ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان در حال انجام است.

وی افزود: مطالعات این پروژه در حال انجام است و به دنبال دریافت مجوز از سازمان منابع طبیعی هستیم، البته آزمایش‌های فنی خاک در این محدوده باید انجام شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۲۲ هزار میلیارد تومان برآورد شده است، ادامه داد: پس از اخذ مجوزهای لازم پیش‌بینی می‌کنیم انعقاد قرارداد آن برای سال آینده انجام شود.

خاصه‌باف با اشاره به جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه شهربازی تصریح کرد: در حال حاضر دو سرمایه‌گذار برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند؛ یکی از سرمایه‌گذارها قرار است از منابع خارجی برای اجرای این طرح استفاده کند و سرمایه‌گذار دیگری نیز اعلام کرده است که برای اجرای این پروژه از منابع داخلی استفاده می‌کند.

کد خبر 711642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.