وزارت بهداشت تاکید ویژه‌ای بر کار فرهنگی در مناطق محروم دارد

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت گسترش فعالیت‌های فرهنگی، گفت: وزارت بهداشت تاکید ویژه‌ای بر کار فرهنگی در مناطق محروم خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، اسماعیل عجم امروز _ چهارشنبه بیست و دوم آذر _ در نشست دیدبانی فرهنگی کلان منطقه ۹ آمایشی اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی طی سال‌های اخیر در دانشگاه علوم پزشکی رونق یافته است.

وی با تاکید بر تزریق یک نگرش جدید به مجموعه فرهنگی وزارت بهداشت، افزود: لازم است حوزه رسانه، ورزشی و مدیران فرهنگی پیوند بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت توجه به مناطق محروم به صورت ویژه را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: این موضوع دستور و خواست وزیر بهداشت است.

عجم تصریح کرد: طرح تحول تربیت بدنی از هفته گذشته ابلاغ شده و بناست درصد مشارکت دانشجو در مراسم ورزشی افزایش یابد و ارزیابی‌ها صرفاً مربوط به مقام‌های مسابقات ورزشی نیست.

حجت الاسلام سیدی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت فراوان کار فرهنگی، اظهار کرد: این فرصت‌ها را نباید از دست داد.

وی با اشاره به اینکه طی دولت سیزدهم فرصت مناسبی برای اقدامات فرهنگی است، افزود: در برهه‌ای از زمان مسئولان اختلاط و موسیقی را اجباراً در دانشگاه ترویج می‌دادند.

حجت الاسلام سیدی با تاکید بر اینکه برای اقدامات فرهنگی نباید وارد اقدامات جناحی و سیاسی شد، بیان کرد: اگر به این حوزه ورود شود، اقدامات فرهنگی ضربه خواهد دید.

کد خبر 711620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.