ساخت‌وسازهای غیرمجاز در مناطق کرج کنترل شود

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج خواستار تشکیل تیم ضربتی از سوی شهردار کرج با هدف کاهش ساخت‌وساز غیرمجاز و برخورد با عوامل شهرداری و بخش خصوصی در سطح شهر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی، صبح امروز _ چهارشنبه بیست‌ودوم آذر_ در نطق پیش از دستور یکصد و چهل و ششم شورای اسلامی شهر کرج، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: براساس داده‌های کارشناسان، اخبار رسانه‌ها، بازدیدها، گزارش‌های مردمی، آمار کمیسیون ماده صد و آمار اداره کل پیشگیری از تخلفات شهرداری کرج، میزان ساخت‌وساز غیرمجاز در بعضی محلات افزایش قابل توجهی دارد و باید به سرعت با این پدیده زشت مقابله و با سهل انگاران برخورد قانونی کرد.

وی بیان اینکه برخی مدیران مناطق و معاونان خدمات شهری به وظیفه خود توجه نمی‌کنند، افزود: در تعدادی مناطق اوضاع خوبی مشاهده نمی‌شود و آینده روشنی برای آن‌ها دیده نمی‌شود؛ بنابراین لازم است که مدیران آن‌ها با تدبیر و جدی‌تر رفتار کنند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: رفتار قاطع و فنی با این مدیران لازم است و نصیحت و مکاتبه دیگر جواب نمی‌دهد، ضرورت دارد در راستای شناسایی عوامل شهرداری و بخش خصوصی در خصوص ساخت‌وساز غیرمجاز، مدیریت شهری تیم ضربتی با محوریت قائم مقام شهردار تشکیل دهد.

رحیمی محمودآبادی اضافه کرد: دستگاه‌های قضائی و نظارتی نسبت به شناسایی و معرفی افراد خاطی، سهل‌انگاری شهرداری و بخش خصوصی اقدام کنند.

وی با انتقاد از عملکرد مدیریت شهری در باب ساخت‌وساز غیرمجاز به تذکر خود در تاریخ سی‌ام بهمن سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: تذکر در خصوص کاهش یا حذف مأموران بازدید در شهرسازی داده شد و همکاری برخی همکاران مأموران بازدید و کنترل نظارت در توسعه این امر مؤثر است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: انتظار می‌رود مدیریت شهری در این خصوص برنامه‌ریزی و نظارت بیشتری داشته باشد.

کد خبر 711611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.