پاتوق دختران «نیلوفرانه» در فرهنگ‌سراهای منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری پاتوق دختران نیلوفرانه در سطح فرهنگ‌سراهای این منطقه گفت: مخاطب هدف پاتوق نیلوفرانه، دخترانی هستند که بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند و با شعار «دختران امروز، مادران فردا» فعالیت می‌کند.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های مهم فرهنگ‌سراهای منطقه ۱۲، برگزاری پاتوق دختران نیلوفرانه است که این طرح در تعدادی از این فرهنگ‌سراها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح پاتوق نیلوفرانه در فرهنگ‌سراهای استاد مظاهری شهرک مهدیه، معرفت شهرک نگین، آسمان محمودآباد، قدس شهرک قدس و امیرالمؤمنین (ع) ناصرخسرو برگزار می‌شود، افزود: این برنامه یک پاتوق ویژه دختران است و اساتید برتر در حوزه نوجوان در زمینه‌هایی همچون مشاوره و فن بیان در آن حضور می‌یابند و کلاس‌های ویژه و دوره‌ها و اردوهای تربیتی برگزار می‌شود.

پاتوق دختران «نیلوفرانه» در فرهنگ‌سراهای منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مخاطب هدف پاتوق نیلوفرانه، دخترانی اهستند که بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند و با شعار «دختران امروز، مادران فردا» فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر این دختران از آسیب‌های اجتماعی محفوظ شوند، به‌طور حتم آینده بهتری در جامعه خواهیم داشت.

رسالت با بیان اینکه حدود یک‌ونیم سال است که دوره‌های تربیتی پاتوق دختران نیلوفرانه به همت اداره فرهنگ و اجتماعی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در حال برگزاری است و اردوهای مختلفی نیز تاکنون برگزار شده است، اضافه کرد: در تابستان کلاس‌ها دو تا سه مرتبه در هفته برگزار می‌شد که در حال حاضر به دلیل بازگشایی مدارس، روزهای پنجشنبه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 711609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.