آسفالت بیش از ۱۶ هزار مترمربع از خیابان‌های شهر گرگان

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان از آسفالت ۱۶ هزار مترمربع از خیابان‌های گرگان خبر داد و گفت: این خیابان‌ها در سه ماه پاییز سال جاری روکش آسفالت و مرمت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان مقداد صادقیان صبح امروز – چهارشنبه بیست و دوم آذر- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیابان‌های گلشهر، گل‌ها، بلوار رسالت، نهارخوران و صیاد شیرازی از جمله خیابان‌هایی هستند که در شهر نیاز به آسفالت داشتند.

وی با بیان اینکه در سه ماه پاییز سال جاری ۱۶ هزار و ۵۴۰ متر مربع از خیابان‌های شهر گرگان روکش آسفالت و مرمت شد، افزود: در این مدت بلوار گلشهر، حدفاصل گلشهر ۱ تا ۱۱، خیابان گل‌ها تا تقاطع گل‌ها، بلوار رسالت حدفاصل تقاطع گرگان جدید تا تقاطع آتش نشانی، بلوار ناهار خوران حدفاصل عدالت ۷۹ تا اداره برق و بلوار صیاد شیرازی حد فاصل صیاد ۸ تا صیاد ۱۰ و میدان قلم توسط کارکنان زحمت‌کش آسفالت شده است.

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان ادامه داد: برای این حجم عملیات روکش آسفالت، حدود ۸۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

صادقیان از اجرای پوشش کانال ضلع غرب محور ولی عصر (عج) خبر داد و اضافه کرد: با اجرای پوشش کانال در کوچه‌های عدالت ۳۵ تا ۳۹ خیابان ولی عصر علاوه بر ایمنی در تردد عابران، فضای پارک برای خودروها با افزایش عرض در محور خیابان نیز یک متر آسان شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات بهسازی و مرمت پایه‌های حفاظتی در زیرگذر گلشهر، گفت: به دلیل بروز تصادف خودروها در این مسیر، گایه‌های حفاظتی این زیرگذر شکسته شده بود که با هدف ایمنی جان رانندگان، این پایه‌های حفاظتی از ابتدا تا انتهای زیرگذر بهسازی و مرمت شد.

کد خبر 711590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.